načítavam ...
L. Svobodu 2651/3, 085 01 Bardejov
Po-Pia 08:00 - 17:00
L. Svobodu 2651/3, 085 01 Bardejov
Po-Pia 08:00 - 17:00
Nákupný košík
  • Košík je prázdny
  • Montážne projekty pre elektrikárov v zahranicí
    Časté otázky
    Prečo potrebujem živnostenské oprávnenie?
    Montážne zákazky sú dostupné len živnostníkom s aktívnym živnostenským oprávnením a vzdelaním v odbore. Na zákazke pracujete ako samostatný subdodávateľ a nie ako zamestnanec. V prípade otázok ohľadom živnosti, jej založenia, alebo obnovenia kontaktujte emailom office@employer.sk alebo telefonicky +421 902 636 556.
    Nemám vyhlášku v obore ale mám prax. Môžem nastúpiť na zákazku?
    Bez platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle nariadenia MPSVaR SR (vyhlášky) nemôžete nastúpiť na elektromontážnu zákazku. Osvedčenie vydáva príslušný úrad na základe splnenia zákonných podmienok.
    Ako dobre musím vedieť po nemecky?
    Zákazky sa nachádzajú na území Nemecka. Počas zákazky budete v kontakte s nemecky hovoriacim zástupcom klienta. Aby bola zabezpečená plynulosť a odbornosť zákazky je nutné sa vedieť dorozumieť na stavbe po nemecky. Úroveň nemeckého jazyka preverujeme pri osobnom alebo telefónnom pohovore.
    Čo je formulár A1 (PDA1)? Kde si ho vybavím?
    Formulár A1 je potvrdenie sociálnej poisťovne, ktoré preukazuje skutočnosť, že aj počas montáže v zahraničí ste naďalej poistencom Slovenskej republiky, a že si odvody platíte na Slovensku. Formulár vám na základe zmluvy o dielo/objednávky vystaví príslušná pobočka sociálnej poisťovne (príslušnosť sa riadi sídlom vašej živnosti).
Ak zvyčajne vykonávate činnosť v dvoch alebo viacerých členských štátoch EÚ je možné požiadať si o formulár A1 prostredníctvom žiadosti o určenie uplatniteľnej legislatívy. Sociálna poisťovňa vám väčšinou potvrdí vašu žiadosť a formulár vystaví v priebehu 60 dní. Na základe potvrdenej žiadosti môžete vycestovať.
    Ponúkate prácu aj pre pomocníkov, murárov a podobné profesie?
    Montážne zákazky sú určené výhradne pre elektrikárov s odbornou spôsobilosťou. Pre pomocníkov a murárov v súčasnosti prácu nezabezpečujeme.
    Prečo je dôležitý osobný pohovor?
    Osobný pohovor je príležitosť spoznať vášho budúceho obchodného partnera ako aj uzavrieť na mieste zmluvu na konkrétnu zákazku v Nemecku s možnosťou ihneď vycestovať.
    Ako získam zákazku?
    Vyberte si zákazku s našej ponuky alebo Kontaktujte office EMPLOYER a opýtajte sa na aktuálne zákazky.
    Kedy dostanem peniaze?
    Vaše peniaze sú hradené na základe vystavenej faktúry s platnosťou 21dní prevodom na bankový účet.
    Aké sú turnusy?
    Spravidla pracujete na stavbách v intervaloch 3-5 týždne, prípadne viac a následne máte plánované voľno. Taktiež je možné pracovať v individuálnych intervaloch.
    Ako je to s ubytovaním?
    Pred začatím zákazky zabezpečí office EMPLOYER ubytovanie tak, aby bolo blízko projektu s nízkou cenou a v primeranom štandarde. Ubytovanie si hradí každý pracovník individuálne. Cena ubytovania sa pohybuje približne od 15 do 21 € za noc v závislosti od oblasti, štandardu a dĺžky prenájmu. Samozrejme si každý pracovník môže ubytovanie vybrať samostatne.
    Kde sa nachádzajú montáže?
    Montážne zákazky sú v rámci celej Nemeckej spolkovej republiky.
    Na ako dlho môžem so zákazkou počítať?
    Zákazky sú dlhodobé a nadväzujú na seba, vďaka čomu ponúkame celoročnú spoluprácu. Predpokladom je spokojnosť konečného klienta s prácou ako aj spoľahlivosť v priebehu zákazky a samozrejme aj vaša spokojnosť pri spolupráci.
    Čo bude náplňou mojej práce?
    Vo všeobecnosti ide o montážnu činnosť (elektroinštalácie, priemyselné inštalácie). Počas konkrétnej zákazky sa náplň vašej práce prispôsobuje plynutiu zákazky. V prípade akýchkoľvek otázok vždy kontaktujte office EMPLOYER, čím predídete komplikáciám a prípadným nedorozumeniam.
    Ako postupovať, ak príde k nedorozumeniu so zástupcom klienta (vedúcim projektu)?
    Zákazník ako aj jeho zástupca je konečný zadávateľ, ktorý finančne zastrešuje konkrétnu zákazku. Preto je potrebná súčinnosť. Najlepšie je ihneď kontaktovať office EMPLOYER, aby sa predišlo zbytočným problémom. Ak zistíte akékoľvek nezrovnalosti, ktoré ohrozujú priebeh montáže, je dôležité, aby office EMPLOYER bola informovaná.
    Kto zabezpečuje materiál k zákazke?
    Konečný zadávateľ zabezpečuje materiál. Ak počas plynutia zákazky spozorujete, že dodanie materiálu je v časovom sklze, je potrebné kontaktovať office EMPLOYER ako aj upovedomiť zástupcu klienta (projektového vedúceho, stavbyvedúceho). Rovnako postupujte aj v prípade nevhodnosti alebo poškodeného materiálu a určite nepokračujte v montáži.
    Aké náradie je potrebné mať so sebou?
    V prílohe zmluvy o dodaní služieb a diela je vymenované povinné náradie, bez ktorého nie je možné vykonávať montáž. Ako živnostník ste povinný si zabezpečiť toto základné náradie ako aj náradie podľa konkrétneho zadania zákazky. Ak vám náradie na montáž chýba môžete si ho zakúpiť z našej ponuky eshopEMPLOYER. Nadrozmerné alebo inak špecifické náradie je zabezpečené priamo na stavbe. Požičiavanie náradia medzi ostatnými dodávateľmi (kolegami na stavbe) je v rozpore s ustanoveniami o samostatnosti výkonu zákazky.
    Ako postupovať, ak vzniknú na zákazke škody?
    Akúkoľvek škodu je potrebné ihneď po zistení nahlásiť zástupcovi klienta na stavbe ako aj office EMPLOYER. Pri malých poškodeniach je takmer vždy pravidlom, že klient súhlasí s ich odstránením s vašou súčinnosťou bez nároku ďalšej náhrady škody. Je dôležité aby ste postupovali promptne bez zbytočného odkladu. Je veľmi dôležité byť chránený aj v prípade väčších škôd. Preto je dôležité, aby ste mali uzatvorené poistenie zodpovednosti voči škodám. Poisťovňa v tomto prípade preplatí vzniknuté škody. office EMPLOYER Vám pomôže vybaviť poistenie.
    Ako postupovať, ak máte akýkoľvek problém počas priebehu zákazky?
    Neváhajte nás kontaktovať, aby ste predišli problémom alebo ohrozili plynulý priebeh montáže.
    Aký je zárobok na zákazke?
    Výška celkového zárobku na konkrétnom projekte je podmienená rozsahom zákazky a jej trvaním. V ponuke prevažujú dlhodobé projekty, ktoré v prípade spokojnosti na seba nadväzujú, takže viete pracovať počas celého roka.
    Ako budem fakturovať?
    Počas zákazky si vediete montážny denník, ktorý v pravidelných intervaloch potvrdzuje klient alebo jeho zástupca. Po odpracovaní posledného dňa v mesiaci vystavíte na základe potvrdeného montážneho denníka faktúru za vaše služby.
    Kedy dostanem peniaze?
    Vaše peniaze sú hradené na základe vystavenej faktúry s platnosťou 21dní prevodom na bankový účet.
    V prípade otázok
    kontaktujte nás

      All Electrical work must be done by a qualified licensed electrician.